Accepterad Sebbe0310 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8019

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
451
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028443518/

Ditt Hex-ID: 110000104104f7e

Vad är din discord tagg? sebbe8019

Vem var det som bannade dig? Liiam

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-02 140519.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte hade samma steam namn som på discord. Men har haft problem med de en längre tid och har talat om de för staffs sen innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person i mitt gäng hade precis gjort ett inköp i gänget och sen från ingen stans blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår bannen eftersom de står i reglerna men tycker den var lite överdrivet lång för en sån här sak. Byter dagligen mitt namn i discord till vad jag heter på steam men av nån anledning så byts de ändå tillbaka till de jag haft innan. Har även berättat detta för staffs i vc när de påpekat de innan och de har sagt att de får vara såhär tillvidare då jag och dem inte vet hur man ska lösa problemet med att namnet ändrar sig själv automatiskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått några felaktiga bans som upphävts.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag kan ha gjort annorlunda. Men nu i efterhand tänker jag att jag hade kunnat ändra till sebbe8019 på steam istället. Eftersom de är just sebbe8019 de ändras tillbaka till på discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att de är viktigt att ha samma namn på discord och steam. Nu framöver får jag ändra namn på steam istället så att de är samma som på discord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka