Inaktuell Sebbe0310 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8019

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
451
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: sebbe8019

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2003

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara perfekt för staff-rollen på Unive av flera skäl. För det första har jag lång erfarenhet av servern och dess community. Jag har spelat här länge och har en djup förståelse för reglerna och hur allt fungerar. Detta har gett mig insikt i de specifika behoven och utmaningarna som servern står inför. Dessutom anser jag att min förmåga att kommunicera effektivt skulle vara till stor nytta för staff-rollen. Jag prioriterar alltid kommunikation och har utvecklat goda färdigheter i att interagera med andra spelare och lösa eventuella konflikter på ett fredligt och förstående sätt. Jag tror verkligen att positiv och öppen kommunikation är nyckeln till en trevlig spelupplevelse för alla.

Med min erfarenhet och min kommunikationsförmåga skulle jag vara kapabel att hjälpa till med att upprätthålla ordning, säkerhet och trivsel på servern. Jag är redo att stödja spelare, svara på frågor, hantera konflikter och se till att reglerna följs på ett rättvist och konsekvent sätt. Dessutom är jag väldigt engagerad i servern och har en stark önskan att bidra till dess utveckling och förbättring. Jag är beredd att lägga ner tid och ansträngning för att se till att servern förblir en positiv och givande plats att spela på.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det kommer alltid finnas saker på servern som inte kommer fungera men tycker allmänt att servern har klarat sig i helhet hyfsat bra. Tycker att de sker allt för ofta folk som FearRPar eller att folk inte tänker Sunt förnuft och de är något som jag hade velat få en förändring på. Tycker att ibland kan de bli överdrivet lalligt när folk ska hålla på och "lall" slåss med varandra, och detta sker på offentliga platser såsom sjukhuset, piren, bil butikerna osv. Tycker personligen inte de är suntförnuft och hade velat få en förändrig på de vilket kommer göra servern mer seriös. Tycker även att vissa staffs tänker mer på att göra "/reports" snabbt , än att förklara och hjälpa spelarna efter deras behov. Spelarna ska få svar på sin fråga inte lämnas med massa olika frågetecken.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Fokusera på att specca och hålla koll på speciellt sjukhuset, piren samt offentliga platser ofta för att se hur spelare beter sig. För att hålla koll på spelare så att alla beter sig. För att spelarna ska vara nöjda med sina "/reports" kommer jag försöka förklara för staffs att de bättre man förklarar tydligt i reportsen så inte spelare kommer tbx med massa frågetecken och gör nya reports. Bättre om man förklarar tydligt och bra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att man ska agera proffsigt så ska man som staff kunna alla regler på servern så man kan bidra med gott exempel för alla spelare på servern. Tycker även att de är viktigt att alla spelare behandlas lika oavsett vad. Att agera proffsigt är även att man ska respektera alla spelares integritet och sekretess. Man ska dessutom ha en professionell ton i sin kommunikation med andra spelare och andra staff medlemmar. För mig är de extremt viktigt att alltid agera professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För tillfället så har jag inget jobb utanför spelet vilket har / kommer göra att jag kommer kunna tillbringa mer tid åt servern och åt staff arbetet i helhet. Men vill kunna RPa på servern också men vill även kunna RPa så får försöka hitta en balans att kunna göra båda.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat för länge sen i perioder men har börjat köra nu på riktigt igen den 25e juli 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på många olika serverar för några år sen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Arbetar gärna inte som krim ansvarig eftersom att jag själv RPar kriminell på servern.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka