Accepterad sebbe0000 | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebbe0000

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ortentuggarn/

Ditt Hex-ID: steam:11000011055e8b8

Vad är din discord tagg? s3bbe#1769

Vem var det som bannade dig? Det var Shadow

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2497.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu i ett scenario vilket var väldigt fel av mig! Jag ber om ursäkt för vad jag gjort och lovar att det aldrig kommer hända igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario med ett gäng och då ringde min vän och ville att jag skulle komma och jag fick inte komma ut ur gården gänget hade för dom hade låst grinden, då valde jag att ta spawnmenu vilket var väldigt fel!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var lite felaktig för jag tycker det var en för lång ban. Men bannen var rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad när jag tog en annans bil men jag sluta göra det efter lärdomen av bannen jag fick då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, bett dom snällt att öppna grinden och om dom inte gjort det så hade jag ringt polisen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen jag vill verkligen tillbaka till servern och om jag gör något mer fel kan ni banna mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka