Nekad Sebbe | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Användarnamn: Sebbe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198289753044/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbe

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Berg och är 20 år. Han är uppvuxen i en annan stad och har nyss flyttat till Multistaden. Han är en snäll person som gillar att hjälpa folk men kan hitta på hyss ibland med sina två bröder Oscar Berg och Tom Berg som också har flyttat in till staden. Han hänger ofta med sina bröder och gör saker med dem. Han älskar också motorcyklar och andra fordon, både att köra och mecka med dem. Sebastian är oftast en glad, positiv och hjälpsam person, men kan bli lite irriterad om folk gör dumheter mot honom eller hans bröder.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv spelare som planerar att spela ofta och mycket på denna servern framöver. Jag pratar och interagerar mycket med andra spelare. Jag tycker det är viktigt att vara juste och behandla andra med respekt. Jag har erfarenhet av 2 års spel från ett flertal andra engelsktalande FiveM servers där jag har spelat flera olika roller/yrken, tex polis, sjukvårdare och mekaniker. Med min erfarenhet från andra serverar tror jag att jag kan tillföra en hel del bra RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har letat ett tag efter en svensk server att spela på och denna verkar bra och cool. Jag skulle vilja bli whitelistad så att min karaktär kan ta riktiga jobb och inte bara få pengar via arbetsförmedlingen. Jag fick ett erbjudande att bli bärgarchefen hos Falck och det skulle jag gärna ta om jag blev whitelistad.

Hur många timmar har du på FiveM? typ 1500 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta den när jag leta efter en svensk server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja 1 gång när jag va ny på FiveM och inte visste helt vad man fick och inte fick göra. Det var på en server som heter LostRP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på FiveM på denna server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka