Nekad Sebbe | Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199049780826

Ditt Hex-ID: 110000140f0ae5a

Vad är din discord tagg? literally.ryan.gosling

Vem var det som bannade dig? Faygooz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över en kille men det var inte med meningen han stog mitt i vägen och min bil körde jätte snabbt så jag körde över han det var nog darför staffs valde att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det började med att jag och min kompis hade skaffat en ny hårfrisyr och när vi kom ut så stog killen där mitt i vägen helt afk brevid en bil, bilen var öppen så jag tog den och körde iväg men jag glömde min kompis så jag skulle hämta upp han men då stog han mitt i vägen så jag råkade köra över han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel för att det stog i reglerna att man inte fick använda bilar som ett vapen men jag gjorde det och det lädde till att jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänkt på att personen stog mitt i vägen och jag skulle tänkt på reglerna men det gjorde jag inte förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man inte ska använda bilarna som ett vapen och om jag blir unbannad kommer jag inte köra bil eller använda vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka