Nekad Sebbe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZEBBE123

Icke Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198095700180/

Ditt Hex-ID: 110000117e4af04

Vad är din discord tagg? Sebbe#3639

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kolla här det var så här jag skulle ge mig 2022 medlem för att jag är det och sen så skulle jag åka på träning men sen så när jag kom hem så bara såg jag att jag inte vad med i dc och fatta ingen ting sen så såg jag att nån hade skickat till mig vad har du gjort jag bara inget men sen så skicka han bild att jag hade get alla 2022 medlem på server det måste ha hänt nån bugg eller nått för jag skulle bara ge det till mig. och jag såg att nån hade hackat mitt konto idag för det hade blivit så på nån egen dc server med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här jag var på träning och när jag kom hem så hade jag blivit bannad för att get alla roller på servern men kolla här det samma hade hänt på en annan dc server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte det var felaktig för att kolla här jag har inte 2fa på mitt konto så får fan skylla mig själv lite.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart p bannad för felaktig förut innan denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ha 2fa på mitt konto eller så hade jag kunnat stänga av datorn när jag åkte till träningen för den var på näer jag kom hem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig om att konton kan bli hackade och att man själv ska ha 2fa på sitt konto så. men det som hände skulle jag aldrig göra det förstår du nog själv för jag tycker fan att detta är bästa rp servern och jag vill fan spela.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka