Inaktuell Sebbe | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZEBBE123

Icke Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: SEBBE#3639

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Ni skall välja mig för att. Jag är en mycket drivande och hjälpsam person när det gäller att hjälpa människor och spelare på Unive. Genom att välja mig kommer ni att ta in en mycket mogen och alvarlig person, Jag har mycket erfarenheter när det gäller att göra många saker samtidigt och att arbete under stressande situationer och snabba beslut. Att välja mig kommer jag att utveckla den kriminella Rpn så gott jag kan, Det enda jag har Rpat som under mina 2 år på Unive är kriminell. Jag kan den kriminella Rpn ut och in, Jag har gjort alla olika slags rp scenarion det går att göra. Men erfarenhet med den kriminella Rpn är enorm och jag har haft många svåra situationer inom den kriminella rpn, Jag kan även tillägga att jag aldrig har fått en indragen Krim utan bara en Krim varning genom hela tiden. Jag är en glädje spridare och jag gör va som helst för att få rp nivån att bli så rolig och alvarlig som möjligt. Med att ta in mig kommer jag att vara en av de mest hjälpsamma som finns i teamet, Jag är både hjälpsam men också bra att på ta hårda och seriösa beslut. Det är därför ni skall välja mig tack o hej!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag träning brukar börja spela typ 8 då
tisdag
onsdag träning brukar börjar 8 då med
torsdag 14:00-10:00
fredag 14:00-10:00
helg 10:00-hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive bra tag typ 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varigt medlem skap ansvarig innan det var kul men sa upp den efter ett tag vill rp men nu vill jag komma tillbaka som staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag ksk hade villat testa på rp ansvarig eller nått annat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka