Accepterad sebbastian | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebbastian

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045337863

Ditt Hex-ID: 110000140ace307 (Hex)

Vad är din discord tagg? 63an #7528

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~^4Anders. Återstår: 4 dagar 21 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han banna mig eftersom jag plocka blommor för det var det ända sättet jag kunde få pengar på och jag trode det var vanliga blommor och inte dråger. Så jag skulle ju inte gjort det i verklighetn. Så derför tror jag det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag visste att man kunde få pengar av blommor så jag hitta det stället och började plocka blommorna och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel men ett misstag borde inte leda till 5 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång var det för jag hade fula kläder på mig. Det var i början när jag inte viste hur jag kunde byta kläder.
Den andra var copbait det var också i början och det kommer jag aldrig göra om.
Båda gångerna var 30 min.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annurlunda är nog att jag inte skulle ha drat till det stället från första början och inte plockat blommor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att jag ska bara göra grejer som jag skulle ha gjort i verkligheten men jag tyvär glömmde bort det i detta tillfäle.

Har du läst våra regler? Ja

Om du ej har wl får du ej vara på drogställen tänk på det till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka