Nekad sebban9999 | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebban9999

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198069953157

Ditt Hex-ID: 11000010689b285 (Hex)

Vad är din discord tagg? sebbe#5828

Vem var det som bannade dig? Frida

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev skjuten utan anledning, så förmodligen jävligt felaktig ban...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två polare var vid weedfarmen, jag körde en cross och dom 2 åkte i en bil. När vi ska köra därifrån så möter vi en Audi som först försöker köra på mig men sedan krockar med mina polare bakom. Jag körde vidare mot en bensinmack och bad dom följa efter. När jag står och tankar crossen kommer mina kompisar med Audin efter dom. Han i Audin frågar vad fan vi höll på med och jag sa att jag inte hade gjort nått fel eftersom det var mina kompisar som kraschade och INTE JAG! så jag sa åt han att jag bad om ursäkt för att dom råkade köra in i honom sen när jag ska åka iväg från macken säger han "eyy stanna din busunge" jag svarade bara "vafan vill du?" vi står bredvid varann och han skjuter ihjäl mig, och det är ganska jävla fail RP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som får ban när det är HAN som skjuter mig utan att jag ens gjort nått mot honom, ska jag behöva dö sådär för nått mina kompisar gjort? plus att vi bad om ursäkt, men ändå är det jag som får ban å inte han. Vet inte om jag ska skratta eller gråta :))))

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM, lallare ja jag vet vad jag gjorde för fel då och eftersom jag inte gjort något fel nu men ändå får ban så blir man ju rätt jävla less

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det är väll inte så konstigt att man stänger ner spelet när man blir dödad på det viset och sedan får ban för combatlog, asså det är ju helt jävla sjukt

Har du lärt dig någonting efter din ban? med tanke på att det var en felaktig ban så har jag inte lärt mig så mycket av detta...

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka