Accepterad sebban9999 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebban9999

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198069953157/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sebbe♥

Vad är din discord tagg? sebbe#5828

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 30 dagar...

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare, Combatlog och RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det skedde ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade uppe vid farmen, sen kommer det två bilar, då ska jag gå fram och prata med dom men då fryser spelet och jag tänkte bara att det måste lagga eller något. Men sen när jag kollar på routern så lyste den rött vilket gjorde att jag blev disconnectad och jag förstår då att dom uppfattade det som combatlog, vilken jag förstår att man inte får göra. Så det blev ett missförstånd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej, det var väll rätt att dom banna mig för combatlog men de kan ju inte jag råför ifall routern dör. fick vänta 2 timmar tills internet kom tillbaks. Så jag uppfattar det som missförstånd men det var väll rätt just då att banna, men som sagt det var inte mitt fel att det hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte fått ban på den här survern innan, men jag spelat RP sen 2 år tillbaka, så jag har tagit lärdom av vad man får göra och inte göra, och jag har även läst reglerna på survern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft en bättre internet leverantör, eller inte vet jag då internet kraschade, och eftersom jag bor där jag bor och inte har fiber så brukar internet strula rätt mycket!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltså jag vet att de är fel att combatlogga, men nu var det ju en olyckshändelse, och jag ber om ursäkt för det iallafall men jag hoppas verkligen att jag kan få bli unbannad helst idag då det är fredag och man vill lira och ha kul med polarna på survern, det ska inte ske igen så länge routern inte strular. Tycker det är en väldigt bra, välgjord och trevlig surver, därför känns det surt att få 30 dagars ban för en missförståelse.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka