Accepterad Sebbalo213 | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbalo213

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbalo

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebbe Ömer och är 21 år gammal. Sebbe började jobba med att mekka bilar redan vid 18 års åldern sedan så blev hans farsa skjuten när han blev 19 år och då började Sebbe gå på droger och blev avskedad från sitt jobb. Han började vända sig till kriminalitet och blev sedan insatt i fängelse gör gorvt vapenbrott. Sebbe är en social kille som gillar att umgås med vänner och älskar bilar det är hans hobby. Sebbe är turk och hans föräldrar är ursprungligen från turkiet, han har en lillebror. Sebbe bor själv och har precis tjänat sitt straff och har flyttat från sin familj för att påbörja ett nytt liv i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp och bra social rp som är bra för båda parter, Jag kan se till att rpn inte är lallig och se till att den är seriös så rp upplevelsen blir bra för alla. Och jag kan få folk att skratta när de rpar och ha de kul på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att det ska vara kul utan man kan förlora scenarios men endå ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random death match, innebär att man dödar någon utan anledning VDM = Vehicle death match, innebär att man använder sitt fordon som ett vapen Powergaming = Att man spelar för sin egen vinning dvs makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat tidigare men har inte tagit det seriöst då, men nu ska jag ta de seriöst och rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka