Nekad Sebastian_199606@outlook. | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Ansluten

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Nyinflyttad och bott i ett annat land, så jag besöker unive och funderar på att stanna.
märker stor potecial i att börja arbeta här, starta eget företag, helst tillsammans med någon annan som är duktig på Rp.

Information om vem min karaktär:
ålersman på 27 år, bott i svergie innan men vill explora mina vyer
så jag tänker starta jobba vanligt inom typ dhl,postnord e.t.c tills jag blivit godkänd i staden, då bär de nog av till försäljning inom bilar/motorcyklar e.t.c

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mitt mogna jag och framhäva en riktig känsla av verkligheten, vara mogen och pålitlig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex blir jag rånad, så ska jag rpa igenom de precis som jag hade gjort i verkligheten, blivit chockad, och spelat med på vad HEN säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har läst igen reglera, och tittat youtube, tex rp * roleplay* att va en karaktär att utspela sig som verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har fått de ja efter spelat i några veckor på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är inte här för att förstöra utan mer ha roligt

Nekad, utveckla mer utförligt din karaktärs, backgrund, intressen, personlighet samt vad den strävar på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka