Accepterad Sebastian1751 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian1751

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003792732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Toft

Vad är ditt discord namn? Big S#7914

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Sebastian och är uppväxt i skåne. Han har haft en väldigt svår uppväxt och en väldigt svår tid att få många kompisar. för 1 år sedan flyttade han in i staden Unive. Nu bor han har och jobbar på Postnord. Sebastians mål med att bo här är att ha roligt och att hjälpa hans kompisar som är kriminella.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlemm på Unive för jag älskar att spela på denna server. Jag spelar minst 15h om dagen på denna servern och jag gillar verkligen Rp på denna servern. Mitt Rp äventyr har gått bra hit tills men för att kunna ta mitt nästa steg såp behöver jag bli medlem. Jag känner att jag till bringar Jätte bra Rp och massa kul. Jag har massa Erfarenhet inom Rp och vet att jag kan tillbringa massa Bra grejer så som Rp osv. Jag har spelet på många andra servrar innan så som Grizzleyworld, Thuglife osv. Det är tid för mig att ta mitt nästa steg på Unive Rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av Unive är energi och den bra Rp som ni lyckats fått. Jag blir intresserad när jag ser att folk har kul samtidigt som dem gör jätte bra Rp. Jag har spelet på många Internationella servrar och har aldrig riktigt tyck om Svenska Servrarna Men så fort jag såg Unive Rp så ville jag direkt köra och börja Rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via mina vänner och streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rp är att dela med mig av mina Rp kunskaper och ha kul. Jag vill att alla ska kunna se och tycka om Rp på Unive lika mycket som jag gör.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna ha en karaktär som alla gillar och som alla kan se upp till. Jag vill kunna hjälpa folk med Rp så samt som grejer in game som t.ex Pengar problem och annan hjälp som underlättar för admins och mods. T.ex säja till folk som dem inte får göra så att dem inte gör de igen och får ban osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej är inte aktiv deltagare i en annan server. Jag tycker de är viktigt att man lägger all fokus på en och samma server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka