Accepterad Sebastian1751 | Medlem ansökning [borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian1751

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbe#5581

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Sebastian toft föddes i en liten stad utanför Malmö där han växte upp med bra vänner och omgivning. Han bodde där med sin farsa och lillebror, farsan var lite små kriminell där han inte hade råd att betala för oss som små. Nu har Sebastian precis gått ut gymnasiet och flyttat hemmifrån och fått vänner som inte är lika lagliga som Sebastian. Det försöka övertyga Sebastian om att hjälpa dem med deras kriminella handlingar men Sebastian vägrade och nu har han inga kompisar och ska ut och hitta nya.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med rolig seriöst samt riktigt bra rp, jag har spelet väldigt mycket förr på servern och kan alla regler och har varit i alla typer av scenarion, jag rp inte för att vinna eller för jag ska få vapen,pengar utan för de ska vara så kul och seriöst som möjligt. Kommer bidra till mycket social och rolig rp där jag kommer antagligen vara kriminell som förr men lite senare in på rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du kan spela för att inte bara du ska vinna alla scenarion utan andra parten. Det innebär att jag ska kunna spela för det är kul och att alla kan vinna ett scenario inte bara jag. kortfattat innebär det att du ska kunna förlänga cenarion även låta andra parter ur scenariot vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via mina vänner och streamers.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka