Nekad Sebastian1751 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebastian1751

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003792732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Toft

Vad är ditt discord namn? Big S#7914

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Sebastian och han Jobbar just nu hos Postnord. Sebastian vill gärna bli en kriminell person och han har redan många kontakter som kan fixa honom ett välbetalt Jobb. Det ända Sebastian Behöver för detta är Såklart att vara medborgare. Sebastian. Sebastian Behöver även en bil. Och om han ska skaffa en via blocket måste han vara medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på Unive är för att jag har mycket med erfarenheter inon FiveM. Jag har spelet mer än 1 år nästan 2. Jag har spelet på Servrar så som Grizzleyworld Där jag även har varit Admin. och Thuglife. Dessa servrar är Engelska kända servar med mycket bra och utvecklad Rp. Jag kommer att tillbringa bra Rp och mycket skoj.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad är att jag har spelet väldigt mycket bra Rp som inte var svensk och nu har jag äntligen hittat en svensk server som passar min smak av Rp

Hur hittade du Unive? Via kompisar som rekommenderade Servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min Rp på Unive och utveckla mig själv som person

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna vara en känd Kriminell som hjälper folk med pengar och problem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad utveckla ditt mål med ditt rollspel och uppnå med Unive och din karaktärbeskrvingen

Tillbaka