Dubbelpost sebastian1337 | Medlem ansökning [.3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sebastian1337

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Connor

Vad är ditt discord namn? lill_c0

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebastian Andersson född 1998 alltså 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll glad energifylld

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: svår bakrund framtidsplaner är att få jobb på trygghansa eller bilfirman och utveckla jobbet och skaffa vänner och skapa roliga senarion..

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att ha en bra och hög rp nivå inget lall och skaffa jobb på tex bilfirman eller trygghansa samt göra roliga senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela för att vinna senariot man ska spela för att det ska vara kul för båda sidorna i själva senariot. vi säger att jag gör ett butiksrån så måste jag göra så det blir kul för båda sidorna alltså för oss tjuvar och poliserna och inte rpa för att vinna själva senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? gjorde något för 1-2 år sedan kallade någon mongo i ooc typ de är det ända tror jag:)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm powergaiming metagaming failrp copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill säga att jag kommer vara mycket aktiv och skaffa jobb så fort som möjligt!

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka