Nekad Sebastian Kef | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian Kef

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? nnint_

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebastien Kef, 33

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sebastian kef är väldigt social av sig gillar att hjälpa människor och bryr sig om andra i hans omgivning. Hans lite med negativa sidor är att han kan bli lätt irreterad på folk som endast syfta är att retas mobbas mm.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina planar är att bli polis på Sebastian kef då han har haft en bra uppväxt och umgåts mycket med sin farfar där han har fått lära sig mycket inom polismyndigheten ända sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå som sticker ut ifrån mängden där mina scenarion kommer vara kul för alla även motpart och andra spelare på servern. Har mycket tidigare erfarenheter inom rp så är väldigt duktig på att rpa social och realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man kan spela och göra olika scenarion där man inte alltid vinner tex om jag är krim och sedan väljer jag att ge upp vid ett bankrån så vinner jag ju inte på det för jag åker ju in i fängelse men poliserna kommer tycka det är kul och dom får en vinst i det scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm,Metagaming,Powergaming,NLR,Fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Den som läser detta ha en bra dag :)

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad!
Inte tagit sin intervju i tid!
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka