Dubbelpost Sebastian gaboro | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471720911/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015a16f9cf

Vad är din discord tagg? AK 47#1397

Vem var det som bannade dig? Oskar

Bild på banmeddelande: Skärmbild (13).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig eftersom jag svettade en bil utanför jönssons fastighetsbyro.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän var i jönsons fastighetsbyro för att köpa ett hus. Vi skulle sedan hoppa in i hans bil för att åka där ifrån eftersom ingen var där. Hans bil var låst så att jag skulle skämta med honom genom att svettsa upp den. När jag öppnade menyn så insåg jag att det var fel så att jag skulle klicka bort menyn fast råkade trycka fel som fick mig att börja svettsa ):

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt eftersom jag gjorde FEL, men det är mycket tråkigt att jag ska behöva vänta i ca 6 dagar för att spela på min favorit server eftersom jag råka. Jag har redan väntat i ca 2 dagar och har lärt mig mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för vdm, emote abuse och failRP. Har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skämta på sådana sätt eftersom det kan leda till ban (:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte skämta och att inte trycka fel (:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Dubbelpost, lägg endast ut en banöverklagan och redigera den ifall du vill ändra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka