Inaktuell Sebastian gaboro | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: AK 47#1397

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa folk som t.ex. blir drabbade av personer som bryter mot reglerna. När jag t.ex. kör runt med bilen så upptäcker jag personer som byter mot regler och slåss till döds. Jag vill göra något åt saken eftersom det är synd för de personerna som blir drabbade av personer som bryter mot reglerna.

En person behöver t.ex. inte bli dödad för ingenting det e bara tråkigt eftersom då måste den personen vänta tills den vårdas eller återuppliver.

Jag ser ärven massor med bilar på t.ex. motorvägen som bara står dära, det har hänt att folk krockar in i de och sedan dör om man inte har bälde på sig.

Den personer som gör dumma grejer förstör bara för den andra spelarens rp upplevelse.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ca 3-8 timmar om dagen beror på om jag hemma hela dagen.
Måndag 15:00-21:30
Tisdag 15:00-21:30
Onsdag 15:00-21:30
Torsdag 13:00-21:30
Fredag 15:00-02:00+
Lördag 15:00-02:00+
Söndag 13:00-21:00
Lov alla 7 dagar 16-03:00 tid varjeras

Hur länge har du spelat på Unive? I ca 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff för länge sedan i en annan server som jag lämnade.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba i support men det kanske blir för mycket. Jag är inte beredd på donation och jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka