Nekad Sebastian gaboro | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? sarofors#1397

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till medlemskap ansvarig eftersom jag vill ta en del av att hjälpa folk som är nya till servern. Så de kan ha möjligheten till att få bli medlem i denna server genom att jag ställer frågor och ser om den person är tillräcklig kunnig för det :)

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en aktiv grabb som gör allt för denna server. Det är liksom vad jag gör på fritiden. Jag lovar att hjälpa så många jag kan för att de ska kunna få möjligheten.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man kan bemöta de på ett fint sätt som t.ex. tjena, hur mår du. Man ska bemöta en med en fin attityd och respekt eftersom om man inte gör det så kan den person som ska ha göra intervjun missnöjd och börja tänka på att vi medlemskap ansvariga är respekt lösa.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Min påverkan i denna servern är att jag kommer ta in så många som jag kan till servern och göra de medlemmar genom att ställa frågor och se om de har läst reglerna för att bli godkänd. Om de kan reglerna så kan de ta del av unive :)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna reglerna i servern för att inte göra fel Om man som medlem inte kan reglerna så kommer rpn bli sämre för att de kommer göra massor med orimliga saker.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret att hjälpa folk att bli medlemmar i denna servern genom att ställa frågor till den person för att se om hen är tillräckligt kunnig för servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varenda dag i runt 3-7 timmar. Under helgen så varierar det (:

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka