Accepterad Sebastian | Ansökan till Servervakt [Akzab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebastianos#7299

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar mellan 16:00 till 23:00 från måndag till torsdag, på fredagar kan jag spela mellan 16:00 till 03:00.
På lördagar kan jag spela mellan att jag vaknar fram till 03:00 och på söndagar kan jag spela mellan att jag vaknar fram till 23:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över 1 år om man räknar in tiden innan jag fick BL för att jag bytte server.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, första var att jag rånade utan mask när jag var ny på servern och andra var en blacklist som jag för att jag bytte server.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV har i uppgift att underlätta för staffs genom att t.ex SV-banna alternativt kicka regelbrytare och klippa det så klart om det krävs ett högre straff därefter. En SV ska föregå med gott exempel så att en bra och stabil RP kan pågå.
För mindre regelbrott kan man påminna om en regel istället för att kicka eller banna så att en person kan lära sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag anser att jag har vad det krävs för att vara en SV.
Jag gillar att hjälpa folk och jag gillar detta community så jag tänker att detta är det bästa sättet att göra det på utan att ansöka till staff då jag föredrar RP'n.
Jag vill kunna visa att jag kan föregå med gott exempel och se till att miljön omkring mig ingame blir en bra miljö där RP'n kommer främst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Missbrukandet av de commands som du blivit tillåten att använda ingame till din eller andras förmån.
Det är ett allvarligt regelbrott att missbruka den tillit som staffs gett dig. Missbruket kan ske på många sätt så som att man revivar i scenario eller överhuvudtaget där det inte bör ske. Eller att man kickar eller bannar folk för helt fel saker som att man t.ex inte gillar personen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top