Nekad Sebastian Andersson | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361846241/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emillll#1337

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian och är 21år gammal och kommer från svergie. Sebastian kommer från en mörk bakgrund där hans föräldrar båda dog i en bil olycka när han var 5 år gammal och då var han tvungen att flytta till ett barnhem där han sedan blev adopterad, när han blev 20 år gammal fick han ett jobb i en affär i göteborg och flyttade ditt, han jobbade sedan i göteborg länge men när Corona kom var han tvungen att sluta jobba och blev vräkt från sin lägenhet, då flyttade han till Unive och nu söker han ett nytt jobb och han siktar på att bli polis, Sebastian gillar att träna titta fotboll och att dricka bärs. Hans favorit fotbolls lag är ifk göteborg som han supportrar hela sitt liv, Sebastian Håller en varierad kost som gör att han kan träna men samtidigt dricka bärs, hans favorit öl är norrlandsguld som är en riktig klassiker där han kommer ifrån. Sebastian är en person som är väldigt envis men samtidigt väldigt snäll och omtänk

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med rolig och bra rp. Denna typ av rp tror jag verkligen behövs. Jag kommer bland annat försöka hjälpa folk med dålig rp förmåga samtidigt som jag utvecklar min egna rp. Jag har 620 timmar på FiveM vilket gör att jag kan de mesta om hur man ska rp samt vad en rolig och bra rp innebär. Jag vill framför allt att när ett scenario är slut så ska båda partnerna vara nöjda och glada. Dessutom så tycker jag att man är väldigt begränsad att vara icke wl då man knappt kan jobba som nånting.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kollar mycket på streamers när dom rpar här och när jag själv rpar så tycker jag det är en riktigt bra server. Det är alltid många spelare vilket gör att det känns mer verkligt.

Hur hittade du Unive? Som sagt jag kolla på många streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid få till bra och roliga scenarion från allas sidor. Det vill säga att mitt rollspel ska vara så bra att man aldrig behöver hoppa support efteråt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna många nya kompisar både ooc och ic. Även att få till bra scenarion, dom ska alltid vara igenomtänkta innan man gör nått stort scenario och allt ska gå bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det skulle jag inte säga

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka