Nekad Sebabest1 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebabest1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebabest1

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter Erik Erikson jag är 21 år gammal jag gillar spela fotboll och jag gillar att äta köttbullar. Min mamma är från turkie och min pappa från Sverige. De mötes på tinder de var så kära att min mamma flög hela vägen till min pappa. De levde några år i Sverige. Dem bestämde att dem vill besöka Hollywood, de tycke att det var ett perfekt plats att leva så de flyttade till Hollywood. När jag var föd var vi redan i USA så jag fick veta hela historian från mina föräldrar. När jag var liten bröt jag min höger hand. Det var svår i skolan för att vi hade skolan från 7 - 15 . Jag hade nästan alla betyg på A några B. Min dröm var att bli ett professionell fotboll spelare men en gång blev jag skadad, blev jag räd och jag sluta spela fotboll. Mina föräldrar ville att jag ska igen försöka att spela fotboll men jag ville inte. Jag börja cykla istället på början var det svårt men sen när jag lärde mig cykla bra då börja jag åka offroad. Nu oftast cyklar jag med mina vänner på fri tiden. Jag fick böter flera gånger för att jag åkte utan hjälm och en gång åkte jag in i en kvinna på vägen. Jag har till och med streamad på twitch.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sätta till att jag kommer spela rp och inte skjuta folk for ingen anledning jag kommer jobba en seven eleven jobb säkert och kommer att ge personen kanske en discount om min boss later mig jag kommer inte skoja och kommer vara jätte trevlig jag kommer inte haller skrata eller borja springa när en person kommer ta ut en vapen som han pekar på mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kommer att spela rp till exempel om en man kidnappar mig så kommer jag gå vara rädd för mitt liv men spela rp och låta han eller hon kidnappa mig så att det blir bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combatlog menas att om du är till exempel i ett fara kan du inte gå ut från spelat för att då kalas det för combatlog. Du lemnar sörven för att inte bli rånad det är inte ockej.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många och olika rp sona som Nova

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka