Nekad Sebabest1 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebabest1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebabest1

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter Andzej jag är 21 år gammal jag gillar spela fotboll och jag gillar att äta köttbullar. Min mamma är från turkie och min pappa från Sverige. Jag lever i Los Santos med mina föräldrar. När jag var liten bröt jag min höger hand. Jag hade skolan från 7 - 15 det var futt. Jag hade nästan alla betyg på A några B. Min dröm var att jobba som bilmekaniker där jobbar också min kompis. Jag kommer försöka göra en ansökan dit men senare. Jag har varit två gånger i polis stationen för att de sopade mig. Det far för att åkte för snabbt för många gånger men nu vill jag bli en bra människa och jobba som bra människa. Mina föräldrar alltid sa till mig om du klara inte något första gången försök en igen tills du får inte det du vill. När jag var liten tyckte jag om att spela fotboll men sen när jag blev skadad blev jag räd och jag sluta spela fottboll. Mina föreldrar ville att jag ska igen fölrsöka att spela fottboll men jag ville inte. Jag börja cykla istelet jag gillar att cykla med mina väner i fri tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sätta till att jag kommer spala ro och inte skjuta folk for ingen anledning jag kommer jobba en seven eleven jobb säkert och kommer att ge personen kanske en discount om min boss later mig jag kommer inte skoja och kommer vara jätte trevlig jag kommer inte haller skrata eller borja springa när en person kommer ta ut en vapen som han pekar på mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om någon kommer kidnappa mig kommer jag lossas att det händer på rickigt och då får jag inte säga till mina kompisar till ex. på Discord att någon kidnappa mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? JA till exempel, RDM Random Deathmatch Innebär att man får inte förja slå mäniskor utan ett anledning till exempel om hågon vill prata får du inte förja slu dem eller döda utan en anledning. Andra exempel är VDM Vehicle Deathmatch som handlar om det att man får inte åka över andra utan ett anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra bra och populära sevrver som Nova eller Velo

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka