Accepterad SEAN35 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SEAN35

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199878688232/

Ditt Hex-ID: steam:11000017258cde8

Vad är din discord tagg? sean353535

Vem var det som bannade dig? William

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig på grund av att jag visade ingen som helst rädsla för mitt liv när poliser riktade vapen mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det som hände var att jag fick ett samtal från en vän som ville att jag skulle komma ner till Elverket för att hämta en person som var skadad. Jag hoppade in i en helikopter och åkte ner dit. Jag landade helikoptern och tog upp honom. Sedan fick jag ett samtal där de sa att polisen skulle storma Elverket. Då gick jag och gömde mig och jag var gömd i runt tre minuter tills poliserna såg mig. Jag blev direkt skjuten i benet eftersom de tydligen hade sett mig med vapen via deras drönare. Efter att jag blev skjuten i benet tänkte jag inte logiskt. Istället för att stanna och ge upp när de riktade sina vapen mot mig valde jag att gå upp för stegen, där de fortsatte skjuta mot mig men missade. Sedan hoppade jag in i en helikopter och försökte ta mig därifrån, men då blev jag dödad i helikoptern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag märkte ganska snabbt att jag skulle bli bannad för det jag gjorde. Det var verkligen ingenting smart. Och jag förstår hundra procent att jag blir bannad och får indragen krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare för min polis RP och för sättet jag tidigare RPade som kriminell, jag försöker alltid att förbättra min RP och jag tycker att den ändå hade förbättrats tills det här hände, det var väldigt dumt av mig och jag kommer verkligen försöka se till att det inte händer igen, över tid så tycker jag att min RP ändå har förbättrats och jag hade inte fått några krim varningar eller bans för min krim rp på senaste, så det här var nog min första ban som krim på två månader. Det har funnits hundratals scenarion där jag hade kunnat göra saker som hade fått mig bannad, men efter bannsen jag har fått har jag lärt mig att tänka annorlunda och se på situationer annorlunda för att se till att jag inte blir bannad, jag är bara besviken på mig själv att jag gjorde något som var så här dumt, speciellt när jag just den där dagen donerade in för en patent som jag tyckte om väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Så fort jag blev skjuten borde jag ha gett upp direkt och tagit upp mina händer för att inte riskera mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle säga att jag har lärt mig tre saker. 1 värna om mitt liv när polisen riktar vapen mot mig. 2 inte sitta och tjafsa i någons PMs efter jag har gjort fel. 3 ha respekt i support. Jag är där för en anledning. Det är jag som har gjort fel. Spelar ingen roll vad jag tycker, det är fortfarande ett regelbrott jag har begått.

Jag vill också bara tillägga, jag förstår absolut om jag inte blir unbannad för det jag har gjort, men det skulle vara jätteroligt att kunna spela på en fredag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka