Nekad Seadz0r | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seadz0r

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198808850926/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sead Mesanovic

Vad är ditt discord namn? seadz0r #7902

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Roberto Robertovic är positiv och glad person som alltid sprider glädje genom hans underbara humor. Roberto Robertovic föddes för 30 år sen i en by som låg i forna jugoslavien. Roberto föddes i en väldigt fattig by där han fick kämpa varje dag för att kunna överleva. Roberto fick ganska tidigt börja arbeta då det var något alla pojkar lärde sig att göra i ung ålder med sina farsor medans morsan och hans syster var hemma. Roberto fick göra diverse olika arbeten men de flesta var att hjälpa hans farsa med hans buisiness vilket var att laga folks saker. I robertos farsas verkstad så kom det varje dag olika saker som han och roberto skulle laga för ett billigt pris. Roberto och hans farsa skapade under hans uppväxt en riktigt tajt relation då dom var med varandra dag in och dag ut. Eftersom att robertos familj var så hemskt fattiga så hade roberto inte råd med att gå till skolan då det kostade att köpa böcker och material för skolan. Alla pengar som roberto och hans farsa tjänade in behövde dom lägga på mat eftersom att dom inte tjänade så hemskt mycket i verkstaden. Detta resulterade i att roberto inte hade så mycket vänner i uppväxten då han alltid behövde jobba och hjälpa sin farsa med olika saker.

När kriget bröt ut i forna jugoslavien då bestämde sig alla robertos familj förutom robertos farsa att lämna landet eftersom att han ville stanna och hjälpa sitt egna folk i kriget. Efter att roberto och hans familj tagit bussen mot Sverige så har Roberto aldrig mer träffat hans farsa då dom aldrig har åkt tillbaka. Detta är något Roberto tänker på än idag och något som gör honom väldigt känslig då han hade en sådan bra relation med sin far. När Roberto kom till Sverige så började han skola för första gången i sitt liv. Roberto hade det väldigt tufft i början när han kom till Sverige då det var så himla mycket nytt som Roberto aldrig hade upplevt. Men roberto kom snabbt in i det och han skaffade sig mycket pollare som han än idag har bra kontakt med. Under tiden som Roberto gick i skolan så jobbade han i en kiosk nära hans hem för att tjäna in lite stålar åt sin familj. Skolan gick faktiskt riktigt bra för Roberto och han fick riktigt bra betyg och han tog sin första examen.

Efter skolan så började Roberto att jobba i en bilverkstad och har gjort det nu ett par år och varför roberto började jobba i en bilverkstad är för att han skapade sig ett sådan stort intresse för att hjälpa folk med att laga saker under tiden han och hans farsa jobbade i forna jugoslavien med att laga saker. Man kan lugnt säga att Roberto är ganska lik sin farsa i många aspekter men en syn som dom är oerhört lika är att dom båda har/hade ett sådan galet driv inom sig. Dom har båda två jobbat oerhört mycket för att uppnå saker i sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en väldigt mogen person som rollspelar på ett seriöst sätt samt att jag följer regler ganska aktivt. Jag tycker att jag ska bli medlem då jag kan förmedla bra seriös och bra rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den stora spelarbasen samt aktiva staffs som arbetar för att förbättra servern. Jag tycker också att servern har ganska unika scripts vilket tilltalar en väldigt mycket.

Hur hittade du Unive? Har varit med i discord servern ett bra tag men aldrig tagit min chans o skicka en ansökan men nu gör jag det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det främsta målet med mitt rollspel är att jag och dom jag spelar med ska ha kul och att vi ska erbjuda bra och seriöst rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få så många vänner som möjligt och att ha en så bra tid som möjligt där jag erbjuder roligt och bra rollspel med dom jag spelar med. Det viktigaste är att man har kul och att alla parter i rollspelet är nöjda.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka