Nekad seadss | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seadss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? seads

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emir Mäkinen, 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mysterisk, hjälpsam och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emir växte upp i en förort med många hus nära varandra. Hans mamma jobbade på nätterna och hans pappa var sällan hemma. När han blev tonåring hade han inte så många chanser i livet. Han missade ofta skolan och det fanns inte mycket att göra på fritiden. Skolan lärde honom det viktigaste, vännerna i området blev viktigare än de vuxna. Vad han ville göra var att han ville bli framgångsrik och att någon gång skaffa en riktig familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Rekommendera server till vänner/släkt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du gör något som hjälper den du tävlar eller förhandlar mot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna för att detta är första gången jag kör FiveM

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ansvar, respekt och toxicitet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har direkt ingenting att berätta här men det jag kan säga är att jag är respektfull och lydsam, om någon är orespektfull mot mig försöker jag mitt bästa på att göra de respektfulla

Senast ändrad:
Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka