Nekad SD2022OO | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SD2022OO

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122430838/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? bby#0003

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han är 16 och heter Abdul dum. Han har en tvilling som heter Ahmed dum och de hänger med varandra typ varje dag. han föräldrar dricker och tar droger så han och hans bror drog hemifrån när de var 12 år. han hade inte en bra skolgång och lärde sig nästan ingenting. Han började hänga med folks som är kriminella och var typ med i gäng när han var 13.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har många erfarenheter och har kört fivem ett tag nu, jag kan mycket om rp och tycker att jag är väldigt bra på det, jag vill också kunna vara med på fight club (om den finns kvar) och kunna jobba

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha kul och inte alltid spela för makt och pengar hela tiden (vinna varje scenario)

Hur hittade du Unive? för länge sedan typ i 2020 så spelade jag och min kompis bamse på den och till frågan nu det var han som visade den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka