Nekad SD2022 | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5991
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 5991

Gäst
Användarnamn: SD2022

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/42069kush69420

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Microlax makes u feel good

Vad är din discord tagg? Microlax#7096

Vem var det som bannade dig? Davicoo

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt spelare med MP5.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Visade mitt inventory i support kanal. Blev tillsagd att droppa min MP5 av någon staff, minns inte vem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Jag rånade någon och han hade en MP5. Sen hittade jag några och sköt dom. Efter ~10min efter det så blev jag kallad till support där jag blev bannad. Jag kommer inte upprepa detta beteende.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för moddare. Felaktig, blev unbannad i support kanal.
rdm, mitt fel,
suntförnuft, mitt fel.
Rdm, tjändtevapen, suntförnuft. Felaktig, blev unbannad i support kanal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte plockat upp MP5:an och skjutit spelare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte skjuta med MP5 på spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad

Engagemanget I överklagan är inte bra där du konstaterar bara att det var ditt fel.
Lär dig från detta och gör inte om det.

Tillbaka