Accepterad SD2022 | Ban överklagan [Zaki]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5991
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5991

Gäst
Användarnamn: SD2022

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/42069kush69420/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Microlax makes u feel good

Vad är din discord tagg? Microlax#7096

Vem var det som bannade dig? Davicoo

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att skjutning med MP5 var förbjudet men fick reda på att det var förbjudet eftersom Davicoo sa det i support kanalen. Hade jag vetat de innan hade det inte hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Davicoo bad mig joina support och visa mitt inventory. Han sa att man inte fick skjuta med MP5or sedan blev jag bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag sköt med en MP5. Men jag hittade den av någon som var död. Som jag och en kompis hade rånat. Jag och en annan skulle råna spelare med den, men jag var dum så jag sköt 2 stycken vid råntillfällen. Just då visste jag inte att det var förbjudet att skjuta med MP5. Sedan skriver Davicoo ingame "Hoppa in i support" och där blev jag bannad för suntförnuft eftersom jag sköt spelare med MP5.
Jag förstår att jag har gjort fel och om jag blir unbannad så ska jag inte göra om det.
Jag ångrar verkligen att jag gjorde detta.
Har video på allt ifall ni vill se från mitt perspektiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för moddare. Felaktig, blev unbannad i support kanal.
rdm, mitt fel.
suntförnuft, mitt fel.
Rdm, tjänstevapen, suntförnuft. Felaktig, blev unbannad i support kanal.

Efter mina bans har jag försökt att lära mig av de så att det inte ska ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte plockat upp en MP5 och skjutit spelare eftersom det är emot reglerna vilket jag inte visste då men det vet jag nu eftersom Davicoo sa det i support kanalen inatt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte göra om det här.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka