Nekad SD brushan | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121567460

Ditt Hex-ID: 110000145380ee4

Vad är din discord tagg? FlaQy#6095

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets occ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig då jag kallade en grabb downi och han tog illa upp förstår varför san bannade mig då jag sprider dåligt tyckte om unive och ångrar att jag sa de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt chillade på piren sen börja en grabb döda mig på piren 1 i min chatt börjar klaga jag säger till han sluta klaga på mina val, då jag skrev occ sluta rdm!! Då jag ryckte i hans bil handtag han väljer att döda mig och han e helper jag skriver sluta rdm! Inget mer dp börjar 1 person i min chatt sluta skriv occ e du dum och börjar klaga jag ger han timeout för att ge han andra chans jag säger sluta klaga han väljer ändå efter 600sec timeout väljer han att fortsätta klaga då väljer jag lite spontant slänger jag ur mig sluta klaga jag ger dig chanser på chanser downi då börjar han spamma i min chatt samt hota me klippar sickar in till Twitch så du ej får streama jag sa gör så! Sen har jag en underbar stream!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte dp jag förstår till 100% de va dumt av mig att säga downi till han Nör jag gett han 3 chanser men han väljer att fortsätta och ångar att jag sa de då jag slängde bara ut mig då de ej e första gången han klagar! Han satt nog i min stream 2 timmar och klaga på minsta lilla! Tx om jag ramla han skrev rp då allt sånt men absolut ska ej hända igen och lär mig av detta ångar att jag gjorde de och återupptas ej igen,då unive e fantastiskt och vill fortsätta streama och göra de jag tycker e kul,san e extremt snäll i support förklarar varför och låter en prata,om ni ska bli staff ta efter respekt san men nej inte felaktigt ban då jag hetsa occ och åter upptas ej igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ glänst skriva /me byter olja sen sv bans och pwg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100% hade kunnat banna han perm från min stream men kände nej de gör jag ej har gett han timeout och hoppas han förstår,men icke sa Nicke han skulle fortsätta då väljer jag att säga men snälla lilla du jag ger dig chans på chans att sita och sluta klaga men du fattar it de downi sa jag nått i den stilen men nästa gång kommer jag igga han och fortsätta ge han timeout

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja värkligen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jupp

Förstår de jag gjort e fel och lär mig,samt ni kan ksk förstår min sida en grabb sitter och klagar på allt man gör i 2 timmar! Men förstår dig san! Att du tar detta beslut men schysst va du iallafall i support de e inte många som e

Du hetsade inte endast en gång det uppstogd flertals gånger, det funkar inte. låter bannen kvarstå så du verkligen lär dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka