Accepterad SD brushan | Ban överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1161301732&token=qW3u7d1A

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:8767896

Vad är din discord tagg? FlaQy#6095

Vem var det som bannade dig? nekkan

Hur lång tid var din ban? 2dagar 1 dag nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? meta gaming. id peak för att se om folk e krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig då en grabb står och snackar om droger på piren och jag kolla så han va krim för jag snackade om ett vapen en gång som icke krim och fick ban men att jag id peak och skrev /who (id) sen /m (id) varför snackar du om droger som icke sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på åiren me kompisar jag säger kom grabbar vi går iväg lite dom ba de är min polare de är lungt vi snacka sen så snacka vi lite om vapen sen så säger den här icke krim kom vi går och snackar jag ba visst han ba köper du eller säljer du droger jag ba va menar du han ba jag producerar ej men köper du eller säljer du jag ba nej sen id peak jag han och kolla så han va krim och it står och snackar om droger på piren men mitt fel att jag id peak han men jag gjorde som han en gång och blev bannad och jag meta ej på de ig han ej visa att jag ej meta på de kolla id om han va krim sen skrev till han men blev bannad men mitt fel att id peak men jag gjorde som han en gång och blev bannad och jag han ej visa att jag it meta på den info kommer ej hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både ja och nej han som banna mig kunde låtit mig visa att jag ej meta på den infon han banna mig jag han inte bevisa att jag ej meta på infon men annars va den rätt om jag hade metat på infon så hade de vart 100% rätt men ska ej hända igen att jag id peakar och de lovar jag men jag han inte bevisa att jag ej rp på de blev bara bannad direkt så han ej visa att jag ej rp på infon ig jag hade kunnat fortsatt senariot ovasett och snackat klart de va mer ville se att han va krim annars hade jag hoppat support efter vi va klara och kollat om de va rätt men förstår bde nekkan och void i detta läge men aa ska ej hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sparka på en bil pwg sv-bans glömt skriva /me byter olja me mera

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100% hade kunnat skippa att id peak hae kunnat dra toggleid efter vi snackat klart och frågat varör men de va mitt fel och om jag ska lära mi säg till va jag ska göra i nästa läge

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja it id peak när man står och snackar för de kan bli missförstånd va man använder de till och ej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar ha de så bra! och ha en fortsatt trevlig dag staffs som kollar

ber om ursäkt om jag gjorde nått och ska ej göra de men de va mer de jag satt support 10 min efter jag blivit bannad me limpis olle karimooo och dom sa att om de är så är de felaktig ban men aja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka