Nekad Scythe | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scythe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Jorisbohnson1312

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 1996

Berätta om din karaktär. Adrian Simonja är en väldigt glad och lojal snubbe från en liten stad som heter Eskilstuna, Adrian älskar att gå och kolla på fotboll och dricka bärs. Adrian hade en jobbig uppväxt med några få vänner samt dålig kontakt med sin familj. På senare år har han sökt sig till ett gäng som får honom att känna sig sedd och trygg men det Adrian inte ser är att dom grabbarna/tjejerna får honom att ta dåliga beslut så som att ta droger och begå brott. Adrian håller på att tappa det helt. Men nu för någon dag sen så bestämde Adrian sig för att flytta till Unive för att få en andra chans att rätta till sitt liv men det verkar bara gå utför sakta men säkert. Adrian ger inte upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bridra med erfarenhet samt en seriös och hög rp-nivå. Jag kan bidra med en väldigt social rp, väldigt roligt och innovativt m.m .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg att du och jag är i ett scenario där vi slåss och jag hamnar i backen för 3e gången. istället för att jag reser mig upp igen så rp'ar jag på att du har vunnit. Det handlar om att man får ge och ta liksom. Man får inte va rädd för att förlora men man ska samtidigt va rädd om sitt liv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dom. RDM är t.ex förbjudet samma med VDM, Combat logging etc etc. RDM = Man får aldrig Döda nån utan anledning. VDM = Du får aldrig använda dig utav ett fordon som vapen utan anledning. Combat Logging = Man får aldrig logga i eller under ett scenario bara för att "slippa" undan "resultatet".

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rp'at. Erfarenhet som både kriminell samt hederlig chef på bilfirma.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag önskar att vi får ett långt och ömsesidigt samarbete! MVH Filip

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär. (bakgrund och känslor)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka