Accepterad Scriptz | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooxy

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171946668/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Spooze#6614

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Rasek. Det är en grabb som är 19 år gammal som är uppväxt i rosengård men flyttade till altrive för två år sedan. Hans dröm är att vara med i ett gäng. Han har alltid varit ghetto och hans första polisförhör som han var med i var när han var 12 år gammal då han baxade choklad och andra små grejer från Amos livs. Hasse hette från början Ahmad Al Abdul men var tvungen att byta namn för att migrationsverket inte skulle skicka tillbaka honom till hans hemland där det pågår krig. Enligt Hassan Rasek (Ahmad) har han alltid rätt. Till och med om han vet att det är fel det han säger så har han rätt. Han kom till altrive med båt med hjälp av sin farbror. Hassan Rasek fick flytta för hans föräldrar blev mördade av altrive största gäng som då kommit hem och dödat hans föräldrar för någon personlig anledning. En annan anledning är för det är mycket krig där. Så hans mål är att hämnas på gänget som dödade hans föräldrar och börja med business. Tidigare har Hassan Rasek provat några jobb som t.ex. fiskare och jobba på postnord. Men han tyckte inte det var något för honom och han fick inte så mycket pengar som kan hjälpa han att leva i staden. En annan grej som är bra att veta är att han hatar polisen över allt han har aldrig gillat polisen och har alltid kallat dom för gris. Han älskar att ha märkeskläder på sig, men de senaste månaderna var han tvungen att sälja alla hans märkeskläder för att betala för hyran. Hassan Rasek kan man lita på och är lojal så länge du inte skadar honom eller snackar skit om någon i hans familj eller om honom bakom hans rygg. Han är bra på att hitta nya och pålitliga vänner. Det första målet Hassan Rasek vill göra är att börja sälja droger till folk som leder till att han får pengar och med tiden ska han få med sig grabbar som kan hjälpa honom att hämnas på gänget.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har en väldigt hög RP nivå och jag har spelat på flera andra 14+ servrar och vet hur både kriminella scenarion men också lagliga scenarion ska gå till!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag älskar att rpa och träffa andra folk inom ett nytt community!

Hur hittade du Unive? Streams och kompisar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla inte bara min egna RP nivå utan även de runt om mig,s RP nivå! Jag känner att jag kommer kunna bidra med roliga scenarion!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen server just nu men jag ska försöka komma in som kriminell på denna! (Ansöka om kriminell)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top