Nekad Scriptz | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooxy

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William.

Vad heter du på discord? Spooze#6614

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Det som fick mig att ansöka om att få ha hand om whitelistade spelare är att jag känner att ibland tas fel folk in som en WL spelare! Det är ju också så att det är väldigt ont om WL ansvariga! Jag vill bli WL ansvarig för att få hantera ansökningar här på forumet och få ta intervjuer med alla olika folk! Jag är en väldigt trevlig och allmänt skön grabb och jag vet exakt vad som gäller och vilket ansvar man tar som WL ansvarig! Vi WL ansvariga ska kunna vara aktiva och ha en bra ton mot alla som ansöker! Jag vet hur man tar en WL intervju och vilka frågor som är viktiga att ta upp!

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jo jag ska bli WL ansvarig för att jag är väldigt kunnig inom alla regler på en FiveM server! Som en WL ansvarig ska man kunna hantera stress och fortfarande vara trevlig och hålla en lugnt ton med andra folk. Jag vet exakt hur man tar en intervju och jag vet exakt vilka frågor man kan/ska ställa på en intervju! Ni ska också välja mig eftersom att jag har timmar över som jag bara brukar sitta och RPa på! Dessa timmar kan jag uttnyttja på WL ansökningar/intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid börja med att ha en vänlig och lugnt ton! Är personen vänlig tillbaka så kan man hålla den tonen hela vägen ut och hoppas att den fortsätter! Om personen kommer med en otrevlig ton så tycker jag att man inte ska ta en intervju med personen och helt enkelt säga såhär: Kom tillbaka med en vänligare ton tack! Men huvudsaken inom detta är att man alltid ska hålla en lugnt ton och trevlig!

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Som WL ansvarig så är man en del av ansiktet på unive! Man förväntas att vara aktiv och vara effektiv. Jag kommer påverka WL rollen genom att inte bara ge ut den hur som helst. Jag ska vara lite hård med mina ansökningar men fortfarande rättvis! Jag kan och kommer påverka den genom att inte ta in vem som helst utan vara noggran om vem jag tar in! Detta kommer påverka rollen enormt mycket och rollen kommer ses som en trusted roll! Folk ska kunna lita på WL spelare.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Alla möjliga krav men här kan jag skriva några:

Att man alltid spelar utifrån **Suntförnuft** Detta är en huvudregel inom RP och den påverkar enormt mycket inom rollspelandet!
Att man ska ha en relatift hög rp nivå! Detta ska uppnås till 100% annars ses själva servern som en tråkig och lallig server.
Att man ska kunna alla grundregler i detalj och alltid följa dem!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Man har ett stort ansvar på axlarna, Man skall vara aktiv och effektiv inom sitt arbete. Man ska kunna hantera stress och kunna sitta och ta intervjuer utan problem i kanske 1 timme sträck! Man ska ha en bra läs-kondition, Man ska kunna läsa WL ansökningar som är långa och utförliga!

Hur ser din aktivitetet ut? På veckodagar så är jag oftast aktiv från 15:20 till 23:00 om inte 00:00! Men onsdagen sticker ut då jag börjar 12 och är aktiv ända tills 11:30 på morgonen! På helger är jag aktiv nästan dygnet runt utom min tid då jag kanske drar ut en sväng och spelar fotboll eller något liknande! Och såklart när man sover. Men då vaknar jag runt 10 och är aktiv ända tills 2 på natten.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server och det ska inte accepteras.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

+rep Bra ansökan och skulle nog lägga ner mycket tid på arbetet!

Nekad, inte mer i discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka