Nekad SCRIPTER | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCRIPTER

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199066722208/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? SCRIPTER#0001

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Så han föddes 1998 han växte upp i en bra familj han pappa var Polis. och han mamma var en SJukvårdare. men tyvärr hängde han med fel folk började göra affärer osv. sedan gick han med i ett gäng. så när han gick med i ett gäng efter 2 år eller något började de tio planera ett bankrån och sånt. sedan fick vi 2 gisslan bankrånet gjorde bra vi fick alla pengar från det och sedan gick vi till vårt hus vi sorterade alla pengar. sedan kom de till huset vi hade ett skott scenario han dog nästan han gick till sjukhuset i ca 6-12 månader då kommer han inte ihåg någonting.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag kan föredra med bra rp. Lallar inte t.ex. Sparkar på bilar hej vilt osv. Är snäll mot folk som är nya. Försöker alltid hjälpa folk som behöver hjälp. Och vill försöka ta multistaden till en mycket högre rp nivå en det redan är. Whitelist är nog de viktigaste för mig i multistaden för om jag ej var whitelist skulle jag inte vara lika välkännd i staden och då skulle jag inte kunnat spela med nån för alla mina vänner är whitelist så det skulle inte varit kul att rpa utan att vara whitelist så jag vill vara whitelist. Och multistaden är den enda servern jag spelar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För som jag sa, Att jag vill ha en chans och kunna joina ett gäng/jobb. Vill känna mera pengar. Och detta är den servern jag kör på ingen annan server och jag kan göra bra scenarion och jag har bra rp nivå. Jag vet hur man rpar. Tycker det är jätte roligt och rpa, Och kommer nog att tycka det är ännu roligare och rpa om jag nu har whitelist pga att då kan jag skaffa jobb/ gå med i ett gäng. Jag vill bli whitelist för att jag är en person som gillar att prata och rpa med olika personer och då är det kul att kanske hitta nya personer att rpa med från jobbet och ifall man har någon att rpa med blir det mycket roligare att rpa för att man alltid har nya saker och ideer att göra hela tiden och det gör rp-nivån både högre och rpn roligare

Hur många timmar har du på FiveM? 995 timmar

Hur hittade du Multistaden? en kompis sa till mig att det här var en bra seriös rp server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? AA 3 gånger har jag blivit bannad här

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server. bara här

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka