Accepterad SCRIPTER | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCRIPTER

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
8
Användarnamn: SCRIPTER

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066722208/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yllow

Vad är din discord tagg? SCRIPTER#3726

Vem var det som bannade dig? Abraham

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rånade en kille på en bank

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så en kille försökte sälja mig en pistol/vatten pistol så jag går med på det vi åker till banken jag tar ut lite pengar sen tar jag fram min kniv och rånar han sen stog jag där typ 5 minuter inne på banken och väntade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag skulle inte rånat han inne på en bank jag skulle rpat att de fanns kameror osv där inne.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc ingame och sen en till för suntförnuft för jag trodde man fick snacka ooc då när en mod eller högre tpa till en.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rånat han på banket typ tagit han till någon gränd och rånat han där eller bara inte vid en bank eller saker som det. ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja man ska inte råna inne på en bank det va mitt fel skulle inte gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Överklagan är godkänd.
Läs gärna genom reglerna igen.
Vi alla hoppas att du har lärt dig något efter din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka