Nekad Scremmy5 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Scremmy5

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Dilano

Vad är ditt namn i verkligheten? Dilan

Vad är ditt discord namn? Dilano#6980

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfeto Amana och är 20 år gammal och är född år 2000-07-06. Han gillar massvis med bilar och hans bakgrund i livet var kriminalitet han gjorde alltid bus han brukade plinga på dörrar och sprang iväg, men en gång fick grannarna nog och då jagade de honom och fick tag i honom och då fick han en varning av polisen, grannarna och föreldrarna. Sen när han började tävla vem bryr sig om att få lite skit så nästa gång så kastade han en sten på grannarnas fönster. Då fick som nog och sprang efter han långt in i skogen. Men sedan tappade de bort honom så då ringde grannarna polisen och polisen kom med en helikopter som hade värme kamera då hittade de honom och grannarna fick stopp på honom och polisen grep honom och satt in han i 15 månader och där började hans kriminella liv och han började vara med kriminella tonåringar och sålde weed och massor med olagliga saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner mig trygg i unive det är bra rpar med roliga scenarion och jag kommer bidra med roliga och långa scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, långa scenarion och låta motparten få en chans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta motparten få en chans och inte göra allt för att jagat jag ska vinna.

Hur hittade du Unive? Genom olika streams och yt videos.

Tillbaka