Nekad Scream6912 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scream6912

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198125791093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Scream6912#9408

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Seth Svensson är en vanlig hårt arbetande man som har ett drivande mål i livet att nå sin största dröm, att bli ekonomiskt oberoende. Seth kommer ifrån Lund och är ifrån en familj med övervåld i hemmet och har därför lovat sig själv att en dag bli bättre än den familj som han lämnat bakom sig. I hans tonår så var hans enda inkomstkälla att jobba hos Telenor som telefon försäljare. Han är 25 år gammal och har intressen inom ekonomi och aktier men även ett stort bil intresse.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så att jag kan få ett jobb som bilförsäljare då jag tycker det är väldigt roligt med bilar och jag skulle beskriva mig själv som en serviceperson.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en väldigt rolig server att spela på och jag har precis börjat med roleplay och känner att det är något som jag vill fortsätta med och komma in mer i min karaktär.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bidra till en bra server och ett roligt Community och även utvecklas som karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka