Accepterad Scream6912 | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scream6912

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198125791093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Scream6912#9408

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Seth Svensson är en man på 25 år som är född i ett litet samhälle utanför Norrköping som heter Skärblacka. Han är en väldigt driven och fokuserad person som kämpar för det han vill ha och slutar inte förens han har uppnått det. Seth är en allmänt väldigt glad person som älskar att skoja men han när det väl kommer till kritan så kan han även vara väldigt allvarlig, seriös och ärlig. Hans intressen på fritiden är att umgås med sin familj och vänner men han har även ett intresse inom ekonomi och bilar. Hans första jobb var som bilmekaniker men han har även jobbat som bilförsäljare för Audi. Seth älskar att göra saker på fritiden med sina vänner, en av de saker han gillar mest är att ta en öl med sina kompisar och bara snacka allmänt skit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag skulle bidra till en rolig server med seriöst rollspel. Jag vill ha en trevlig server där alla ska känna sig välkomna och kunna ha roligt tillsammans med varandra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att unive är en väldigt rolig server med många intressanta personer som jag skulle vilja prata och fortsätta spela med. Jag vill även bli whitlistad för att det skulle bidra till ett mer seriöst rollspel där jag kan utvecklas som min karaktär. Det vore även bra för att då kan min karaktär få nya rollspels möjligheter.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att min karaktär ska utvecklas som person och kunna bidra till rollspelsvärlden genom att kunna ha fler jobbmöjligheter som kommer bidra till mer interagerande med andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka