Nekad scraxx1337 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

scraxx1337

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Ditt discordnamn: scraxx1337

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna utveckla servern mer alltså få servern till en bättre plats. Jag kommer att bidra med rättvisa beslut som är rättvist för båda parterna. Jag vill även att rp nivån här på servern ska bli högre så jag kommer se till att alla sköter sig och rpar seriöst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn inte funkar som den ska de är många som spelar för pengar t.ex man kidnappar någon från gänget man har krig med och säger typ "Ge oss 200 tusen så får du gå. Annars dör du" Samma sak fast med vapen att man kräver motståndarna på vapen. De är även mycket onödiga saker som händer typ att folk hetsar från ingenstans mot någon dom inte ens känner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker att jag och övriga staffs kommer kunna sammarbeta genom att t.ex specca tillsammans sen att en staff kanske speccar från ett annat perspektiv och jag ett annat så att vi får 2 olika vinklar på de som händer så att vi kan komma övernes om ett rättvist återgärd t.ex om någon begår ett regelbrott.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att de är viktigt att agera professionelt då de låter proffsigare för den som pratar med mig. Man agerar proffesionellt genom att vara trevlig,bra bemötande och försöka få se t,ex ett regelbrott från olika perspektiv så att man får två olika perspektiv och kan ge bättre återgärder t.ex eller bara ta ett bättre beslut. Jag tycker även att de är viktigt att man ger ut den hjälp folk behöver. T.ex vi säger att någon gör en report och skriver "jag blev rdmad" då är de viktigt att man verkligen vill hjälpa till istället för att bara skippa reporten t.ex . Hade någon gjort en sån report hade jag tagit tag i de frågat om klipp och liknande och om personen hade fått id på den som rdmade hade jag tagit återgärd på den personen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer välja att inte rpa så mycket om jag blir trainee. jag kommer vara mycket aktiv på kvällarna bla men även mycket under dagarna. jag kommer sitta och specca mycket och ta mycket reports då jag tycker de är kul eftersom jag bidrar med något bra både för staffs och för de som rpar

Hur länge har du spelat på Unive? 20 jan 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är just nu MA och var tidigare servervakt

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka