Nekad Scratchi | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? fastasf0ckboii

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Stenberg. 33 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Vänlig, Impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Min karaktär växte upp under tuffa förhållanden, med frånvarande och alkoholiserade föräldrar och en otrygg hemmiljö. I brist på vägledning och impulskontroll pga grov adhd hamnade han tidigt i fel sällskap, vilket ledde till en period av småbrott, droger och strul med lagen. Trots den mörka starten lyckades han ta sig ur den destruktiva livsstilen och har nu valt att lämna det förflutna bakom sig. Framtidsplaner: Idag strävar han efter att bygga ett nytt liv på rätt sida av lagen. Hans mål är att bli en hederlig människa med ett stabilt jobb och en trygg tillvaro. Han brinner för att hjälpa andra och har ett stort intresse för bilar – något som han hoppas kunna kombinera genom att arbeta som bilmekaniker tex. Drömmen är att en dag äga eller jobba på en egen verkstad, där han både kan göra det han älskar och bidra till samhället på ett positivt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag hade kunnat bidra med:

En stabil, seriös men samtidigt rolig rollspelskaraktär
En positiv och hjälpsam attityd gentemot andra spelare
Ett ordningsamt och respektfullt beteende som stärker hela servern

Jag spelar för gemenskapen och upplevelsen – och för att RP ska vara roligt för både nig själv och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid strävar efter att "vinna" varje situation själv, utan att man är villig att ibland låta den andra parten i ett scenario få övertaget – om det leder till ett mer intressant och engagerande rollspel. Det betyder inte att man ska ge upp eller spela orealistiskt, utan att man fokuserar på berättelsen och helhetsupplevelsen snarare än att alltid "komma ut på topp".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tyvärr. jag och en kompis fick ett jobb erbjudande om att göra kokain utan att veta att man var tvungen att vara kriminell för att jag var ny i serven och hade dålig koll. Admin ringde upp och förklarade vad som gäller. jag har nu lärt mig av mitt misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING - Det innebär att man använder sig utav information som karaktären inte vet om, tex om man har fått höra något i discord tex. NLR - Det innebär att man minns saker som hände innan ens karaktär dog, tex om man blir avrättad så får man inte efter att karaktären återuppstår gå runt och berätta vem som har utfört avrättningen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har aldrig spelat RP innan utan endast FPS spel, men efter att ha upptäckt Unive är det som en ny värld inom gamingen har öppnats för mig

Nekad
Anledning: AI

Du kan ansöka igen om 24h! lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka