Accepterad Scottanvds | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scottanvds

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad är ditt discord namn? scottanvds#8843

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tariq Haval. Han är 19 år gammal och har två bröder i stan. Tariq är uppväxt i GBG, Sverige men hans föräldrar är ifrån Irak. Hans intressen är basket och bilar. Hans basket karriär gick väldigt bra och han var rankad topp 3 bästa spelare i Göteborg men när han var 13 tvingades han sluta tack vare en knä skada som skulle vara 2 år. Eftersom han inte kunde spela basket så gick hans intresse över ifrån basket till bilar. När han var 15 skaffade han en BMW som epa och den älskade han mycket och spenderade mycket tid i den. Han hade en ganska dålig utbildning eftersom han inte gillade skolan så därför finns det inte så mycket jobb som han kan få tillgång till men hans drömjobb skulle vara att sälja fina bilar. Hans drömbil är en rolls royce phantom black badge. Tariq har kort svart hår, är mörkhyad och är ganska lång, 1,87m. Tariq är en kaxig och självsäker person som gillar rättvisa. Om någon skulle gå på hans nära och kära så skulle han genast vilja göra något tillbaka, så du vill inte leka eller kaxa upp dig mig Tariq.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp i scenarion och bra scenarion. Jag kommer spela som att mitt liv står på spel och kommer bara göra bra drag och inte spela dumt. Jag kommer rpa så att alla har kul även motspelarna och inte bara mig själv. Jag kommer också spela taktiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du ska spela som att alla har kul och inte bara spela efter att du ska ha kul och vinna utan även låta motspelarna ha kul. Ett exempel är att om du blir rånad så ska du spela med som om ditt liv står på spel och göra som dom säger och inte till exempel ta fram vapen för då kommer rånaren nog skjuta dig och det vill du inte.

Hur hittade du Unive? via polare ca 1 år sedan men väljer och spela nu

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka