Nekad SCOTT.S | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Ditt Hex-ID: steam:110000144100518

Vad är din discord tagg? scott_ss

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (151).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att de bannade mig för jag hade "banned" rollen i FiniAC

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej då detta hände när jag sov.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag blev bannad av anticheatet som gjorde så jag automatiskt fick rollen. Jag överklagade bannen med mot bevis och är nu inte bannad från FiniAC.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare när jag spelade på multistaden vilket var för längesen vilket jag inte kommer ihåg. Jag har kommit långt framåt med rpn och har förbättrat den för det bästa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kontaktat någon staff vilket skulle kunnat vidare befodra det jag har sagt och hur situationen är till t.ex Philip320.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, då jag inte gjorde något fel och Anticheatet misstog mig för en fuskare vilket jag redde ut senare med ägaren av FiniAC.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Du är bannad för fusk. Detta är ej en "Felaktig" Gör en ny överklagan där du erkäner dina fel till och börja med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka