Accepterad SCOTT.S | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296

Ditt Hex-ID: 110000144100518

Vad är din discord tagg? scott_ss

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Bild på banmeddelande: Skärmbild (68).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tydligen hade ett förbjudet soundpack

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i support och visade ett klipp till några staffs eftersom att en person som jag satt in i fängelset ville att staffsen skulle släppa ut honom. Efter jag var klar med samtalet så tar det ca 10 minuter sedan är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle väll säga att bannen är rättfärdigt dock så tycker jag att man ska specificera lite tydligare vad som inte är tillåtet då senaste gången jag spelade på Unive så fick man ha det. Sedan så när jag kom tillbaka till Unive så läste jag igenom reglerna för att kolla om någonting hade uppdaterats dock stod/står det ingenting om soundpacks men får skylla mig själv lite då jag kunde ha hoppat support och frågat men det var ingenting jag tänkte på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men de flesta gångerna jag har blivit bannad är från multistaden när jag var rätt så ny till rpn och hade rätt så kass rp om jag skulle säga så själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ha tagit kontakt med en staff och frågat angånde vad som är tillåtet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte använda mig utav soundpacks något mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka