Accepterad SCOTT.S | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Ditt Hex-ID: steam:110000144100518

Vad är din discord tagg? scott_ss

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (151).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannade mig på grund av fusk. Då antagligen för att jag hade "banned" rollen i anticheat servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej då detta hände när jag inte var inne på discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en ban som utfördes rätt då jag hade "banned" rollen i deras anticheat server. Men jag överklagade den bannen och visade klipp på hur det såg ut för mig när jag blev bannad. Det var ett tag sedan men jag buggade fast i någon dörr och därmed blev bannad på grund av att anticheatet trodde att jag teleporterade. När jag visade klipped så unbannade de mig, men är fortfarande bannad i unive discord servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare ja. Men jag har utvecklats som person och det var ett tag sedan jag rpade. Nästan två år sedan och jag har blivit en mer mognare person som tar ansvar över sina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog kunnat respektera serverns regler bättre och läst igenom dem innan jag kanske omedvetet bröt de eller om det var med flit. Så klart så förstör jag rpn när jag gjorde sånna grejer men nu så tänker jag hålla mig på rätt bana och inte hålla på med någon sådant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag skulle kunnat informera staffsen på unive innan de bannade mig. Men tyvärr så gjorde jag inte det och det ledde till detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka