Nekad SCOTT.S | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Ditt Hex-ID: steam:110000144100518

Vad är din discord tagg? scott_ss

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (121).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte varit inne på servern på några månader/månad så vet ej ni kan kolla loggs och se att jag inte har varit inne på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på unive och spela sen så var jag bannad vet ej varför då det inte står anledning utan att jag bara är bannad av finiac.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga felaktig då jag har varit på semester ett tag och nu kommer jag tbx och är bannad utan anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad några gånger innan men det är ifrån multistaden och när ja börja rpa, och ja jag har tagit med lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Första gången jag skriver detta men nej jag har inte lärt mig någonting utav min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka