Antagen Scorzy! | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,376
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Masud

Ditt discordnamn: Scorzy1

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag har bra kunskaper om att jobb i ett team och att kunna hantera denna roll. Jag är inte korupt vilket vill säga att jag skulle absolut inte skulle abusa denna roll som ressa mig själv om jag dör och inte ge andra ress bara för det är min kompis. Jag är mogen jag har tålamod och är bra på lysna och kan ta kritik och jag gillar verkligen att höra hur andra tycker och tänker och att man får höra deras åsikter. Jag vill bli staff för att jag gillar hjälpa folk och jag vill va med och bidra till förbätringar på denna server och att också få ta det av dom här förändringarna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Polis RP:n då det är för mycket FRI som används och att när man RP:ar så ska din karaktär gå efter känslor och så och det gör ingen på polis alla säger (Du vet du vad jag gjorde jag sköt en person i huvudet asså det var helt sjukt jag sköt han 20 skott. Så säger väldigt många och RP:ar väldigt dåligt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag gillar att jobba i team och att prata med folk och jag gillar också att få ta del av dom mer krävande updragen. Man jobbar i grupp och det gör att det blir roligare för man har folk att alltid jobba med och att om du och en anna staff sitter i suport och hjälper folk så kan man dela upp det så att man får höra båda perspektiven och att inte bara alla skriker i munnen på varandra så då kan man muta den så man kan få höra anågon perspektiv och sen efter höra den andras.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är mycket viktigt att agera snabbt på saker som händer eftersom det kanske är någon som gör något fel som fuskar eller har på aimbot. Och om man bara låter han va så kan han ju bara förstöra mer för personer än va han redan har gjort. Så jag tycker att man måste agera på allt som än händer för annars kan det bara bli mer och mer trubbel. Man ska inte låta dom gå fria för det.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? skulle säga att jag är självb väldigt bra på planera och strukturera. Så att jag skulle ha börjat med gå i skolan som jag gör på dagarna. Sen när jag kommer hem så blir det lite staff arbete som speca folk och kolla så allt går bra och hjälpa folk om dom behöver hjälp. staff arbete tänker jag ta typ 2-3 timmar om dagen om jag hinner om jag inte måte akut göra något. Sen blir det typ lite Rp:ande som polis och sen efter det blir det mer staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juli

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är i nuläget M/A och tycker att jag har ganska bra kunskaper då jag känner många i staff teamet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Utvecklar lite mer kring min +rep. Verkar vara ansvarstagande och är redan Medlemskaps Ansvarig, verkar vilja ta ett större kliv och verkar vara passande för positionen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka