Inaktuell Scorpion.420. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scorpion.420.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Ditt discordnamn: scorpion.420.

Ange ditt födelsedatum 3 November 2003

Varför ska just du bli staff? Jag har tröttnat lite på RPA och har funderat på ta mig in staff världen för kunna förbättra RPN och hålla koll på servern. Jag anser att jag skulle vara en värdefull del av staffteamet eftersom jag kombinerar ansvarstagande med ett genuint engagemang för gemenskapen. Jag är lyhörd, respektfull och har lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som jag vågar ta egna initiativ när situationen kräver det. Det som särskiljer mig är min förmåga att skapa en trygg och inkluderande miljö där människor känner sig sedda och välkomna. Jag strävar alltid efter att bidra med en positiv energi och att representera Unive på ett sätt som speglar dess värderingar på ett professionellt och förtroendeingivande sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folks RP nivå är ganska lågt, jag vill gärna höja och förbättra RP nivån och för min perspektiv är de mycket problem om shoot on sight med vissa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att föregå med gott exempel, ställa tydliga krav på rp-nivån och samarbeta med övrig staff för att vägleda rätta och hjälpa spelare att utveckla sin RP på ett konstruktivt sätt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar sakligt, Respektfullt och opartiskt. Följer regler och skiljer på privat och staff-roll professionalitet är mycket viktigt för mig då det skapar förtroende trygghet och en bättre servermiljö.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar 3 olika jobb men har mycket fritid när jag inte jobbar då RPAR jag nästan 12/12 varje dag där jag e uppe nästan hela natten till restart nästa dag. Jag har ett jobb där jag jobbar måndagar från 9-16 då efter är jag alltid ledig sen har jag ett som är deltid där jag hoppar in i olika pass där jag får, Men annars har jag mycket fritid alltid för RPA och arbeta på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen 6 år tillbaka sen multistaden och varit staff wayback oxå men de gamla tider.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja längesedan många år sen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Tror inte de jag är beredd att jobba med vad som helst jag vill utveckla mig igen och förbättra servern.

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka