Nekad Scorpio(Zoo)😈💊 | Medlem ansökning [Mattsson1]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar_Teknikern

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? William

Vad Ă€r ditt discord namn? Scorpio(Zoo)😈💊

Vad Àr ditt födelsedatum? 24 Oktober 1998

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Maistro Hekos han Har Alltid haft problem med kriminalitet och har alltid hatat vÀrlden och han har inte velat leva sitt liv för dom hÄrda situationerna som han har blivit placerad i ,han hade förÀldrar som inte var nÀrvarande i sitt liv och har velat gör saker bÀttre men har bara hatat alla och allting och har dÄ följt den dÄliga livsstilen som kriminell, han rÄnade banker och vÀrdetransporter men allt det började med mindre butiksrÄn, nÀr han blev 25 sÄ gick ett rÄn snett och han hamnade i fÀngelse, nu vill han ge tillbaka till samhÀllet och göra rÀtt för sig och hjÀlpa andra personer som far illa, Maistro har ett stort intresse för vapen men ocksÄ dyra sportbilar min karaktÀr har alltid gillat hur motorerna funkade och han gillade att trimma dom sÄ dom körde snabbare, vappen intresset kommer frÄn allt kriminellt och han tycker att anvÀndning av vapen Àr fel men tycker dÄ att dom Àr hÀftiga. Men har Àven jobbat hos postnord för att komma in i de normala livet igen. Och inom Qpark. Hans barnbrom var ej bra dÄ förÀldrarna becknade droger och anvÀnde droger sÄ min karaktÀr blev mer och me rinvolverad i kriminalitet men nÀr han blev Àldra sÄ hÀndde de massa sker i hans liv dÀr det ej slutade sÄ bra hanmade i ungdomsanstalt efter ett vÀpnat personsÄn sedan blev det bara vÀrre med Ären. Men nu vill han bryta de livet men han har ingen tro pÄ sig sjÀlv och kan hamna i kriminaliteten igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktig RP och att alla har det kul i servern sÄ att det blir en bra stÀmmning i servern ocksÄ.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta var nytt sedan jag sökte sist men jag antar att dtta Àr som Suntförnuft att man ska inte spela hjÀlte man ska vÀrna för sitt liv vid hot med kniv eller pistol vapen över huvud taget och man ska köra som att det Àr det verkliga livet.

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? VDM= om man kör pÄ folk txm utan anledning och bara för att jÀvlas. RDM= om nÄgon börjar slÄ eller skjuta dig utand anlening utann nÄgot verkligt senario.

Har du nĂ„gon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har varit medlem i denna server 2 gĂ„nger jag har dock bytt namn kallades för Crackie förut men nu Ă€r det Scorpio(Zoo)😈💊

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag Àr en vettig och bra RPare jag hÄller mig till regler och allt som krÀvs för att set ska bli en bra stÀmning i servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka